woensdag 6 november 2013

nostalgikum museum

nostalgikum museum
Een afgelopen herfst vakantie was ik op vakantie in Duitsland. We hebben er veel gewandeld en gefietst. Maar op een middag hadden we wat tijd over, dus ik ging kijken tussen alle foldertjes die mijn vader altijd spaart of er nog een leuk museum tussen zat. Na een paar foldertjes had ik hem gevonden, het nostalgikum museum! (Vertaling oude troep:)dus ik ging er naar toe met mijn moeder. Bij de ingang werden we geholpen door een oud dametje die ons in veel te snel Duits wegwijs maakte door het museumpje. Ze hadden een dorpscafe, een kapper, een schooltje, een postkantoor, een vrijetijds ruimte, een supermarktje en een politie bureau. Het was geweldig! Overal lagen spulletjes die thuishoorde in het museum. Ik denk dat we volgend jaar nog maar een keer gaan :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten