maandag 14 oktober 2013

Hallo allemaal,
leuk dat je even een kijkje neemt op mijn blog. 
ik ben Elize en ik wil op dit blog bijhouden wat ik allemaal heb gemaakt of bijzondere dingen die ik heb gekocht. achter elk voorwerp dat ik koop zit vaak een heel verhaal, bijv. mijn trouwjurk. Een tijdje geleden was ik op de rommelmarkt van mijn kerk. Ik zou gaan helpen achter een kraampje. Toevallig liep ik langs de kleding kraam en toen zag ik hem: een TROUWJURK! Een tijdje daarvoor had ik een echte brocante paspop gekocht en ik zocht nog steeds een jurk. Ik informeerde naar de prijs en hoorde toen dat er geboden moest worden, er was al 1 bod van €5,- uitgebracht en het liep al tegen 3 uur. Dus ik besloot om ook een bod te doen van €7,50. En ja hoor na een spannende 2 uur kwam de mevrouw achter de kleding kraam naar me toe. Hij was van mij! Ik heb op mijn 14e een trouwjurk gekocht! Maar toen kwam er toch een probleem, hoe moest ik hem mee naar huis krijgen? Ik was op de fiets en had geen een spin ofzo. dus ik moest het doen met mijn snelbinders. Na ongeveer 10x overnieuw er op binden en 6x een bijna ongeluk was ik dan toch thuis, met mijn trouwjurk :)  
Word vervolgt...
x-jes Elize

1 opmerking: